30 Julai 2010

MEMORI CINTA AMATLAH INDAH.....




"Siapa yang pernah bercinta
akan bercerita kisahnya tanpa henti..."
*****
Memori cinta amatlah indah dan ia adalah antara perkara yang paling sukar untuk dilupakan sepanjang hayat. walaupun akhirnya cinta itu membawa kecewa, insan akan ingat pada detik-detik gembira dan bahagianya; lalu kesalan muncul pula mendramakan memori, membawa emosi dari gunung-ganang yang tinggi ke lurah-lurah yang paling mendalam.
'Mana bisa aku lupa padamu!', kata insan yang pernah longlai dan lena oleh belaian cinta kasih. Saat dicintai adalah saat puitis dan romantis. Dalam kehidupan seharian, anda tidak akan menjadi sebegitu halus memilih kata-kata berbanding ketika anda mahu mengungkapnya kepada kekasih. Walaupun anda tidak pandai berpuisi atau mengungkapkan kata nan indah, anda akan memilih hanya ungkapan terbaik untuk kekasih anda.
Kisah cinta merupakan cerita yang paling mudah anda ingati, tetapi paling payah untuk anda ungkapkan betapakah manisnya perasaan anda ketika itu. Malah bijakpandai ada berkata bahawa saat itu dirasakan lebih manis masa ini, kerana anda tidak berpeluang lagi menikmatinya.
*****
"Aku Cinta Padamu. Itu Yang Aku Tahu."