12 Mei 2009

Salam perkenalan


Assalamualaikum...
aku ni rajin jugak lepak dekat kedai kopi.. lag best kedai2 kopi diluar bandar bestt siottt...dekat situ aku tak payah nak baca paper ke tengok berita ke... sebab di keliling aku penuh dengan cerita... dari politik hingga ler ke artis hehee, kekadang tu rasa macam lucu dengar perdebatan antar mereka..macam dalam dewan undangan negeri plak rasa.. masing2 mempertahankan hak masing2... siap boleh buat ramalan lagi apa kan jadi pada masa akan datang tentang isu2 yang dibincangkan... sesekali aku dengar macam betul dan logik jugak pandangan serta ideal mereka tu.... tambah dalam arena politik kita hari ni.... ok sampai sini dulu... coretan pertama aku.. kita akan bincang tentang tajuk yang panas dan sensasi terkini... dan aku akan sampaikan tentang suara biasa rakyat biasa tentang isu2 itu nanti....... Wassalam....